Noteikumi

GOEXANIMO Rocket League Teambuilder noteikumi

 

  1. Teambuilder noteikumi

    1. Teambuilder norise

      1. Visi Rocket League Teambuilder turnīri norisinās GOEXANIMO E-sporta klubā, kura adrese ir Riharda Vāgnera iela 5, Rīga;

      2. Rocket League Teambuilder turnīra garums ir viena diena (svētdiena);

      3. Rocket League Teambuilder izspēles formāts sadalīts divos etapos:

        1. Pirmais etaps: Round Robin Best of 3 grupas;

        2. Otrais etaps: Double Elimination izslēgšanas spēles.

      4. GOEXANIMO administrācija un pasākuma organizētājs patur tiesības mainīt turnīra norises ilgumu un/vai tā izspēles formātu gadījumos, kad dalībnieku skaits neatbilst iepriekš paredzētajam turnīra izspēles garumam un/vai formātam.

 

    1. Reģistrācija

      1. Reģistrēties Rocket League Teambuilder turnīram iespējams līdz konkrētā turnīra reģistrācijas beigu datumam un laikam, kas tiek norādīts kā turnīra jaunumos, tā arī turnīra lapā;

      2. Pēc šī noteiktā termiņa reģistrācijas ir slēgta un turnīram reģistrēties vairs nav iespējams;

      3. Par reģistrētu spēlētāju tiek uzskatīta persona, kura GOEXANIMO mājaslapas ietvaros ir piereģistrējusies turnīram un veikusi apmaksu par dalību turnīrā, tādējādi saņemot statusu ‘PAID’ turnīra lapā;

      4. Statusu ‘PAID’ komanda saņem tikai tajā brīdī, kad GOEXANIMO administrācija ir saņēmusi iepriekšminētos dalības maksas maksājumu;

      5. Dalības maksas maksājumu iespējams veikt divējādi: ar bankas pārskaitījumu (1-3 dienas atkarībā no bankas) vai caur PayPal (pāris minūtes);

      6. Ja līdz turnīra reģistrācijas termiņa beigām maksājums nav saņemts, taču tas iepriekš ir veikts, tad tā maksātājam jāsazinās ar GOEXANIMO administrāciju Facebook platformas ietvaros ne vēlāk kā 12 stundas pēc reģistrācijas termiņa beigām;

      7. Lai iepriekšminētās situācijas maksājums varētu tik uzskatīts par izpildītu un komanda tiktu apstiprināta dalībai turnīrā, tā maksātājam jāsagatavo un jānosūta GOEXANIMO administrācijai internetbankas maksājuma uzdevums, kas kalpo kā veiktā maksājuma apliecinājums.

 

    1. Komandu veidošana

      1. Turnīra rītā, ierodoties klubā, spēlētājs veic ‘check-in’ pie turnīra organizatora;

      2. Visi ieradušies spēlētāji tiek sakārtoti dilstošā secībā pēc MatchMakingRating (MMR) un tiek sadalīti 2 blokos (‘Kapteiņu bloks’ un ‘Zemāka ranka bloks’) tā, lai ‘Kapteiņu blokā’ būtu 2 reizes mazāk spēlētāju nekā ‘Zemāka ranka blokā’;

        1. Gadījumā, ja kopējais dalībnieku skaits nedalās ar 3 bez atlikuma, tad dalībnieku skaits tiek samazināts līdz skaitam, kas dalās ar 3 bez atlikuma un pie dalības turnīrā netiek tas/tie spēlētājs/-i, kas reģistrējās visvēlāk;

      3. Pēc spēlētāju sakārtošanas dilstošā katram spēlētājam no ‘Kapteiņu bloka’ divos ciklos ir jāizvēlas pa diviem spēlētājam no ‘Zemāka ranka bloka’;

      4. Spēlētāju izvēle ir sadalīta divos apļos:

        1. Pirmajā izvēles aplī savu spēlētāja izvēli uzsāk tas kapteinis, kura MMR ir viszemākais. Tālāk kapteinis ar otru zemāko MMR izvēlas kādu no atlikušajiem Augstāka ranka bloka spēlētājiem utt.;

        2. Otrajā izvēles aplī savu spēlētāja izvēli uzsāk tas kapteinis, kura komandas vidējais MMR ir viszemākais. Tālāk kapteinis ar otru zemāko komandas vidējo MMR izvēlās kādu no atlikušajiem Zemāka ranka bloka spēlētājiem.

 

    1. Spēlēs uzsākšana

      1. Spēle jāuzsāk ne vēlāk kā 5 minūtes pēc mirkļa, kad komandām ticis izsniegts serveris, un ne vēlāk kā 10 minutes pēc mirkļa, kad komandas apsēdinātas pie datoriem.

      2. Turnīra administrācijai ir tiesības piešķirt tehnisko zaudi 0:1 gadījumā, ja kāda komanda neatrodas serverī punkta 1.4.1. norādītajā laikā. Šādā gadījumā tiek uzskatīts, ka ir aizvadīta viena spēle sērijas ietvaros. Pēc tehniskās zaudes piešķiršanas komandai tiek dotas papildus 2 minūtes, lai ieietu serverī un uzsāktu spēli. Ja komanda nav uzsākusi spēli šo papildus 2 minūšu laikā, tad komandai tiek piešķirts tehniskais zaudējums visā sērijā.

      3. Uzsākot spēli, komandām jāparliecinās, ka tās iegājušas komandā, kura atzīmēta ar viņu nosaukumu.

      4. Spēlētājiem turnīra laikā savam Steam profilam ir jāatslēdz Steam Cloud automātiskā sinhronizācija, lai izvairītos no atkārtojumu pazaudēšanas vai sajaukšanos ar citu spēlētāju atkārtojumiem, kā arī, lai nekavētu spēles uzsākšanu, kas var rezultēties punktā 1.4.2 minētā veidā.

      5. Katram spēlētājam ir pienākums pirms turnīra dienas saglabāt savus uzstādījumus (piemēram, uztaisot ekrānšāviņu (screenshot) vai uzņemot fotoattēlu telefonā).

      6. Turnīra administrācijas pienākums nav uzstādīt spēlētāju personīgās perifērijas.

      7. Turnīra administrācija neuzņemās atbildību par nepilnvērtīgi funkcionējošām spēlētāja personīgajām perifērijām.

 

    1. Turnīra balvu fonds

      1. Rocket League Teambuilder turnīra balvu fonds tiek izziņots vienlaicīgi ar detaļām par turnīra norisi un reģistrāciju tam;

      2. Turnīra balvu fonds tiek aprēķināts, balstoties uz iepriekš turnīrā noteikto maksimālo dalībnieku skaitu;

      3. Gadījumā, ja turnīra maksimālais dalībnieku skaits netiek sasniegts, turnīra balvu fonds tiek izmainīts balstoties uz reālo dalībnieku skaitu;

      4. Turnīra balvu fonds tiek izmaksāts pēc tam, kas noslēdzies turnīrs vai noslēgusies attiecīgā turnīra kārta, kuras zaudētājkomanda ir noslēgusi turnīru kādā naudas balvas saņemošā vietā;

      5. Turnīra balvu fonds tiek izmaksāts skaidrā naudā;

      6. Turnīra balvu fonda saņemšanai vienam no balvu saņemošās komandas spēlētājiem jāaizpilda dokuments par balvas saņemšanu;

      7. Lai augstākminēto dokumentu aizpildītu, attiecīgajai personai nepieciešams personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte).

  1. Aizliegumi

    1. Spēles laikā aizliegts:

      1. Izmantot jebkāda veida palīgprogrammas, kas sniedz spēlētājam negodīgu priekšrocību pār saviem pretiniekiem (cheats);

      2. Izmantot jebkādas spēles kļūmes (bugs);

      3. Turēt mobilo telefonu, flešatmiņu vai jebkuru citu datus nesošu ierīci pieslēgtu pie spēlētāja datora;

      4. Lamāties vai izteikt rasistiskus komentārus spēles čatā;

      5. Izteikt provocējošus komentārus (piemēram, ‘ez’, ‘ff pls’, u. tml).

    2. Kluba telpās aizliegts:

      1. Ienest ēdienus un/vai dzērienus, kas nav pirkti GOEXANIMO klubā;

      2. Lamāties vai izteikt rasistiskus komentārus;

      3. Agresīvi izturēties pret citiem kluba apmeklētājiem;

      4. Ar nodomu lauzt kluba ekipējumu (datori, monitori, perifērijas, krēsli, galdi, utt.).

    3. Šo noteikumu pārkāpšana var tikt sodīta ar attiecīgās komandas diskvalifikāciju un/vai konkrētās personas izraidīšanu no kluba telpām (uz noteiktu vai nenotiektu laiku);

    4. Par materiālu zaudējumu nodarīšanu klubam var tikt piemērots naudas sods nodarītā zaudējuma apmēros;

 

Noteikumu nezināšana nav attaisnojums to neievērošanai un neatbrīvo no atbildības!